Chat | Coyotee: [23:59] cel mai probabil boti | spyderverr: [02:43] cauta lumea ceva prin post-urile vechi sau doar sta lumea online pe prima pagina? ) | spyderverr: [02:42] Total online: 288 | spyderverr: [02:42] cica: | dmf: [05:30] blast from the past | MC Hammer: | Silver.C: [21:49] desu | Urfe: [11:59] Ziua buna | MC Hammer: | Ranma-kun: [17:44] Desu |
| Arhiva |
|
|
Outline ·
[ Standard ] ·
Linear+
Ultimul Anime Vazut, Impresii, opinii, sugestii
|
|
|
IceJack |
Aug 6 2015, 05:48 AM
|
Palora, inactivist de partid
Group: Members+
Posts: 726
Joined: --
From: here, dreaming of elsewhere
Member No.: 563
Points: 399
Gender:
|
Ma gandeam sa fac un topic nou, dar mult prea mult efort decat sunt dispus sa depun, asa ca o sa folosesc topicul asta.
Play by play, anime-uri in curs de vizionare: - Garo: incepe promitator, se scufunda aproape de sfarsitul primului episod si continua scufundarea pana in puturile plictiselii in urmatoarele 6-7 episoade. Nu mai stiu exact, m-am plictisit prea mult si a disparut subit de pe hard pe cor de BOOOOOOOOOOOOORING! BORING! BORING! A trecut ceva vreme decat am vazut asa risipa de potential si violenta prost facuta si fara de impact.
- ca vorbim de violenta Cross Ange arata cum trebuie folosita eficient pentru impact devastator. Dupa 13 din 25 de episoade (am nevoie de o pauza de somn) vi-l recomand cu usurinta, atat timp cat aveti stomacul si inima pentru un serial destul de dark. E atat de interesant incat recomand seria dupa ce integreaza echi ,yuri si shoujo ai in poveste, chestii pe care cu greu le inghit, dar in cazul de fata nu m-au deranjat deloc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IceJack |
Jul 17 2016, 12:49 AM
|
Palora, inactivist de partid
Group: Members+
Posts: 726
Joined: --
From: here, dreaming of elsewhere
Member No.: 563
Points: 399
Gender:
|
Jumatate de an mai tarziu :D
Am terminat Cross Ange... m-am oprit din vizionat o vreme, nu mai tin minte exact ce, cred ca nu aveam chef de Mecha-uri si Echi stuff, then stuff happened, then I got a lot more open to echi, si apoi m-am trezit fara anime-uri bune de vazut, asa ca l-am terminat. Nu regret. Tot consider ca Ange e acceptabil de bitchy. ^^
Despre Brynhildr am uitat complet de el si nu l-am vazut. Sau cel putin cred ca nu l-am vazut, din ceva motiv tipa cu fusta super mini imi pare incredibil de cunoscut, de parca am vazut-o, sau cel putin acelasi design de caracter in ceva film...
La ce m-am uitat sezonul ala, sincer, nu pot sa zic dupa sezoane, ca nu le tin contul, singura diferenta e daca ma uit la on-going sau nu. Asa ca vizionez chesti de nota 6-7 pe care le-am ignorat pana acum in speranta ca o sa imi placa si chesti noi care par interesante.
Am vazut: Overlord - Mi-am placut foarte mult, atat de mult in cat ma tot bate gandul sa iau manga la citit.
Gate - Jietai Kare no Chi nite, Kaku Tatakeri - Din pacate l-am vazut dupa ce eram la zii cu traducerile de manga, asa ca am fost FOARTE dezamagit de cat de mult au ratat ideea si cat de kid friendly l-au facut. Where the fuck is the gore??? The gore was half the point!!! War isn't pretty!!! Get it? Get it? They didn't get it, at all!
Girls und Panzer - Der Film - Premisa se repeta dar tot m-am distrat enorm. Recomandat.
One Punch Man - Bineinteles :D Loved it!
Slayers - am luat toate seriile la rand, surprinzator, la cat de vechi e si ce still are, chiar imi place. Am facut o pauza de Dragon Slave-uri la Revolution.
Koutetsujou no Kabaneri - ceva nou, si vai ce dazamagire, nu imi vine sa cred cum poate ceva care arata asa de bine si are o premiza asa de interesanta sa fie asa de stupid, previzibil si plictisitor.
Log Horizon 2 - mi-a placut, dar am cam sarit din episoadele cu copii, ma plictiseau Sword Art Online ... 3 ? - Ultima serie, Mother Rosario, m-a surprins placut.
Shingeki no Bahamut - Genesis - Surprinzator de bun, inca am primul si ultimul episode salvate, doar sa ma uit la distrugerea facuta de Bahamut pe un fundal muzical genial.
Terra Formars - ... nu l-am vazut inca :D Il am pe PC de cand a aparut, am fost dezamagit ca nu a inceput de unde a inceput manga asa ca l-am lasat o vreme, AND THEN YOU PEOPLE STARTED TALKING ABOUT IT, si acum mi-e groaza sa ma uit la el. :unsure: Nu stiu daca vreau sa ma uit la asa ceva.
Knights of Cydonia 2 - Mi-a placut, si lupta de final, omg lupta de final a fost ceva aparte.
Mahou Shoujo Madoka Magica - Si pe asta il am de luni si inca nu m-am uitat la el, am auzit lucruri bune despre el, dar de fiecare data cand pornesc primul episode ma deranjeaza mult prea tare design-ul personajelor.
Mobile Suit Gundam Thunderbolt - In ciuda unui soundtrack (in mare) de kkt, m-a distrat, e printre Gundamurile mai reusite.
Zeta Gundam - *groan* incercarea numarul 3 sau 4 de a il viziona pana la capat, nu stiu de ce il lauda atat de mult lume, o colectie de personaje mai enervante si stupide decat in Zeta cu greu gasesti. Si apoi mai exista si Kamille Bidan, caracterul principal, care e cel mai enervant dintre toti. Ange si Shinji sunt nimic pe langa piticul asta. Am ajuns sa sar ca la ultimul film cu Godzilla, de fiecare data cand incepe sa vorbeasca cineva dau skip, pana ajung la ceva scena de lupta, dar si alea se repeta (o sa va saturati de cate picioare robotice sunt distrue)
Si cam atat imi aduc aminte sa fii vazut, restul sunt atat de plictisitoare incat nu au lasat nici o impresie.
Am reusit azi sa gasesc intr-un final Armor Hunter Mellowlink, din universul VOTOMS, am auzit lucruri bune si il cautam de ceva timp.
|
|
|
|
|
|
|
elpreda |
Jul 17 2016, 07:44 PM
|
Anathema of Reason
Group: Members+
Posts: 855
Joined: 16-August 07
Member No.: 4.917
Points: 2.321
Gender:
|
QUOTE Jumatate de an mai tarziu biggrin.gif Actually more like a year later :P Overlord was one of my favorites as well, nu m-am uitat pe manga, dar sunt la zi cu light novel-ul, which is absolutely amazing, il recomand. Also, the violence was toned down quite a bit in the anime, cartea e mult mai explicita, in special in ultimele volume. Alta parte interesanta pe care nu apuci sa o vezi in anime is Ainz's descent into monstrosity, as he slowly stops thinking like human and becomes ever more cruel (and I mean like seriously disturbing crap). Terra Formars - first season was awesome, 2nd one meh Madoka Magica is still one of my top 3 favorite anime to this day. You get used to the animation after a few episodes, although it is Shaft animation, people usually go crazy for the stuff. In afara de serial mai sunt 3 filme, primele 2 sunt un remake al serialului, destul de bine facut, al 3-lea continua povestea de unde se termina seria. Poti sa te uiti la serie si apoi direct la filmul 3, care din punctul meu de vedere e cea mai buna parte din toata povestea. Still holding my opinion about Brynhildr, it's a gem in the rough.
|
|
|
|
|
|
|
Coyotee |
Jul 18 2016, 09:15 PM
|
The guy in the shadows
Group: Root Admin
Posts: 1.317
Joined: --
From: Bucuresti
Member No.: 2
Points: 4.347
Gender:
|
QUOTE(IceJack @ Jul 17 2016, 01:49 AM) Am vazut: Overlord - Mi-am placut foarte mult, atat de mult in cat ma tot bate gandul sa iau manga la citit.
Lasa manga-ul, IT SUX. Ton of stuff left out. Cum a zis si elpreda, citeste light novelurile. Anime-ul a acoperit doar primelele 3 volume dar a taiat foarte mult din material, mai ales in ultima parte (cea care acopera volumu 3), asa ca sa incepi de la volumul 1. In acest moment sunt iesite 10 volume (11 o sa iasa in septembrie) si autorul a indicat ca vor fi in total 18 volume. Primele 9 volume le gasesti pe blogu skythewood si sunt disponibile si specialele care au iesit in acel timp. Bluray specials 4 & 6 (sunt si ele disponibile) au un mini prequel si prezinta modul in care a fost format Ainz Ooal Gown Volumul 10 il gasesti pe reddit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IceJack |
Nov 5 2016, 02:24 AM
|
Palora, inactivist de partid
Group: Members+
Posts: 726
Joined: --
From: here, dreaming of elsewhere
Member No.: 563
Points: 399
Gender:
|
Macar nu e 2017 :D
Parasyte - ma uit la el inca o data, am ajuns iar la ep 12 "Why do you go down so easily" tot ma afecteaza, raman in continuare la opinia mea initiala, superb anime.
Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin - surprinzator de bun, mai ales avand in vedere ca am cautat si m-am interesat de cel putin 10 alte anime-uri cu teme de "razboi" pana sa ajung la el. Iar in categoria "super geniu militar" e unul din exemplele mai competent, mai realiste si mult mai distractive si interesante decat marea majoritatea. Cred ca m-a surprins la fel ca serialul The 100th (pe care vi-l recomand, daca rezistati 6-8 ep pana va spulbera preconceptiile) te pacaleste placut in felul in care iti rupe asteptariile.
Si cam atat, am tot incercat sa gasesc anime-uri care ma prind dar primele episoade m-au plictisit, dezamagit, sau enervat atat de mult incat le-am sters.
Cum ar fii Terra Formars (intr-un final) premiza nu m-a deranjat, si am reusit cumva sa trec peste personajele extraordinar de cliche dar intrerupera constanta a actiunii pentru flashbackuri plictisitoare si repetitive m-a enervat atat de mult incat l-am bagat inapoii prin locul pe unde a iesit atunci cand l-a nascut mamuca lui. :D
Altul ar fii Argento Soma care pare interesant dar nu are nici un pic de actiune cu toate ca e cu Mecha si invazie extrateresta (in sensul ca are actiune dar e offcamera sau stupid de simplista si rapida). Sa nu zic ca pare ieftin facut. Imi miroase a clona proasta de Neon Genesis Evangelion (pe care mai am un pic si il revad din disperare / plictiseala, sau superiorul Escaflowne)
Brotherhood - Final Fantasy XV - Filmul a fost dragut, nimic special, dar primul ep din anime mi-a dat tot felul de semnale de alarma neplacute.
Ce am gasit interesant, prin fundul butoiului, ar fii Ginga Sengoku Gun Yuuden Rai o vechitura cu potential, nave spatiale, samurai cu sabii... si o subtitrare oribila :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IceJack |
Dec 29 2016, 07:01 AM
|
Palora, inactivist de partid
Group: Members+
Posts: 726
Joined: --
From: here, dreaming of elsewhere
Member No.: 563
Points: 399
Gender:
|
QUOTE(elpreda @ Dec 12 2016, 09:23 PM) Da esti ramas in urma rau cu sezoanele. Watch Re:Zero or something if you haven't already. But it's basically ... torture porn :D Nu chiar in urma, cat... neinteresat de ce a aparut, mai mult sau mai putin. Acum mai degraba ma uit iar la ce a iesit anii astia in speranta ca am ratat ceva bun sau mi-au scazut asteptarile. :D Am vazut Konosuba mi-a placut imens, ceea ce e neobisnuit avand in vedere ca nu prea ma inteleg cu comediile japoneze (din ultima vreme, trebuie sa vad GTO iar). La fel si cu Drifters (ca ziceai ca sunt in urma), cu toate ca e facut de aceeasi care au facut Hellsing Ultimate deci stilul ala super exagerat ma deranjeaza un pic, dar, fara sa vin cu anumite asteptari, cum am venit in Ultimate dupa ce vazusem Hellsing-ul original (pe care inca il consider cu mult superior), a reusit sa ma prinda. E exagerat, dar intr-un mod bun.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elpreda |
Jan 23 2017, 06:50 AM
|
Anathema of Reason
Group: Members+
Posts: 855
Joined: 16-August 07
Member No.: 4.917
Points: 2.321
Gender:
|
QUOTE But it's basically ... torture porn biggrin.gif Ergh, I assume that's not a plus for you? Also there are other chars besides the MC that make it worth watching. So let's see, ce-am mai vazut in ultimul timp: Mitsudomoe Some of the most hilarious and retarded shit I've ever seen. On par with GTO as a comedy. Hmm, I'm sure I've seen some other stuff too but I can't remember. Moving on to this season: Ao no Exorcist Dafuq is this shit? I can't believe I can be so bored and annoyed after just 3 episodes. Definitely not watching it anymore. Youjo Senki From the looks of it so far the best anime of this season. Can't wait to see more of it. You have a badass psychopathic loli MC and an awesome Man vs God battle of wits theme, I am getting more exited just thinking about it. Demi-chan wa Kataritai Cute monster girls, light story with a touch of romance, no over the top fanservice, throw in a level headed but not God mode MC and you've put a must watch in my book. It won't blow off your socks, but it will be something nice to watch nevertheless. Masamune-kun no Revenge Acum ca vad animeul ma gandesc cat de plictisit trebuie sa fi fost ca sa fi avut rabdare sa citesc prostia asta de manga. Boring, stupid story, not worth watching. Tales of Zestiria the X Same as last season, gorgeous animation with even more unremarkable story and characters. Guess it's ok if you really have nothing better to watch. Rewrite: Moon and Terra Offff, de ce trebuie sa modifice ei povestea originala when it was already so good. They rushed and changed the story last season like crazy and they got a steaming pile of crap. This season seems to be made a lot better and presents my favourite route, the Moon route. Quick mention though: din ce am vazut pana acum animeul o sa faca sa para ca Kagari din sezonul trecut si cea din sezonul asta sunt aceeasi persoana. They are not. They look the same and have the same name, but they are actually sisters and this one is the better one. Kuzu no Honkai I don't know how I feel about this one. Weird premise. Weird characters. Kinda interesting though. Oh and love the music. Gonna keep on watching it. Konosuba 2 Nu pot sa-mi dau seama ce mesia vede lumea in animeul asta. It's a somewhat decent comedy, nothing more, nothing less. Akiba Strip Am tot auzit de joc si m-am uitat de curios. Well it's stupid, it might be great as a fighting ecchi game, but when you try to make and tell a story from it it turns out... well, stupid. Chaos;Child Well I really liked the Chaos;Head VN and anime. I'm not convinced about this one either way yet, gonna have to watch and see how it turns out. Gabriel DropOut High class angel transforms into MMO gamer NEET bum. She and friends mess around with each other. That's the story. That is all. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Programmer girl gets herself a dragon girl harem. Keep trying to think of something to say about this one but nothing really comes to mind. Well, there's cute dragon girls so I'll keep on watching.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IceJack |
Jul 10 2018, 06:45 AM
|
Palora, inactivist de partid
Group: Members+
Posts: 726
Joined: --
From: here, dreaming of elsewhere
Member No.: 563
Points: 399
Gender:
|
Shingeki no Bahamut - Virgin Soul - pretty good, desi parca mi-a placut primul mai mult (Genesis), s-a concentrat pe mai putine ideii si teme. Nina mi-a placut ca personaj, cu toate ca de obicei ma enerveaza "ultra genki". Am impresia ca au taiate multe elemente din poveste, pare grabit, sau incerca sa fie prea "deep" si a esuat, sunt multe ideii care sunt abandonate, neexplicate,
Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online - cel mai bun din toata seria, se vede diferenta de autori: mult mai distractiv, coerent si logic. Sfarsitul mi s-a parut ciudat si nu m-a satisfacut.
|
|
|
|
|
|
|
IceJack |
Jul 11 2018, 01:57 AM
|
Palora, inactivist de partid
Group: Members+
Posts: 726
Joined: --
From: here, dreaming of elsewhere
Member No.: 563
Points: 399
Gender:
|
Darling in the FranXX - just kill me now. 8 ore din viata mea pe are nu o sa le primesc inapoi. A inceput bine, devenit plictisitor repede si apoi cu un pas glacial a ajuns la cel mai stupid si scos din cur final pe care l-am vazut in ultimii ani,
Re-Creators m-a distrat destul de mult in ciuda ideii, m-a deranjat continuu ca personajele nu sunt reale si nu au vointa propie dar tot mi-a placut, mai putin sfarsitul.
Shuumatsu Nani Shitemasuka Isogashii Desuka Sukutte Moratte Ii Desuka - Mi-a adus aminte de ce facusem o pauza lunga de anime, mi-a lasat un gol in inima cand s-a terminat, mult mai complex si emotional decat ma asteptam sa fie. Am impresia ca au comrpimat destul de mult novela ca sa aiba loc in 12 episoade, se misca la un pas rapid, uneori prea rapid.
|
|
|
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|