Nu stiu daca ajuta cu ceva topicul, dar.. oh well.
Post away.
Ultimele 3 filme vazute au fost Ice age 3, care mi s-a parut mai low decat primele 2, a lot of cheesy moments etc, Secretul lui Bachus [m-am pus pe filme romanesti, facute in perioada Romaniei socialiste], Pisica alba, pisica neagra, care e destul de spumos pentru gusturile mele
Oh well, cam astea ar fi ultimele 3, ordinea nu e asta, cred ca p-ala cu pisica l-am vazut inainte de astea. It r haz short memory.
wststreet
Jul 19 2009, 01:55 PM
Fara filme anime:
Fast & Furious 4 Sex Drive ...si nu mai tin minte
Daca iau in considerare si filmele anime:
Kara no kyoukai 4 Kara no kyoukai 3 Kara no kyoukai 2
Moonsparkle
Oct 25 2010, 10:29 AM
I think this topic could use more action
ultimele trei filme is aproaaaape toate trei animatie, dar a trebuit sa se bage in mijloc The Good Guy, un film lousy la care m-am uitat doar pentru Alexis Bledel in fine, il ignoram si mentionam doar cele 3 animatii
Pocahontas - Pocahontas has got to be the only hot chick in Disney. and I loved the raccoon. Brother Bear - an okay Disney movie, kind of hate the Phill Collins songs, but the graphics is the Disney kind I like Legend of the Guardians - banzai for the owls!
astai nu-i de fapt acelasi topic cu filme? dar aici trebuie sa postezi neaparat 3.... hmmm ....
Moonsparkle
Oct 25 2010, 08:11 PM
mie mi se pare un topic mai bun decat Filme. aici daca postezi doar 3 filme pe post o sa aiba topicul o activitate mai mare. si in plus eu una la Filme niciodata nu stiu pe care sa le mentionez, pe alea care mi-au placut, pe alea care au fost proaste, alea care mi le amintesc doar de acum 3 luni? aici e clar: ultimele 3 filme
EcsTasY
Oct 26 2010, 09:10 AM
oh my ... indecision makes us confused in our own minds
filme vs ultimele 3 filme e the same fucking thing, oricum o privesti, singura diferenta e numarul 3. asa ca mie imi pare aiurea topicul asta pentru ca ma limiteaza... daca eu am vazut 7 filme faine in weekend, trebuie sa fac 2 posturi si sa mai astept sa vad 2 filme ca sa il bag si pe al 7-lea aici... yeah right + mi se pare de bun simt sa pui doar filmele care le consideri demne de vazut, altfel care e scopul...?
Moonsparkle
Oct 26 2010, 09:45 AM
cum adica care e scopul? eu poate vreau sa vad X crezand ca o sa fie un film bun, dar iacata vine ecstasy si zice 'that movie sucks balls' and I aren't gonna watch it anymore.
si sa spui "e acelasi lucru" urmat de "singura diferenta" e o mica mare eroare de logica oricum, fiecare face cum vrea, eu una nu vad suficiente filme deobicei incat sa pusc 7 dintr-un singur post and as a sidenote, tinand cont ca tu tot ce faci e sa insiri niste filme si sa adugi link de imdb mi-e perfect egal cu zero daca pui 15 filme deodata sau 3, ca parerea ta tot nu o stiu
EcsTasY
Oct 26 2010, 10:04 AM
"mi se pare de bun simt sa pui doar filmele care le consideri demne de vazut, altfel care e scopul...?" - chiar nu iti dai seama ce filme pun acolo? ... ca sa ma apuc sa povestesc la fiecare film de ce mi-a placut si cat de mult, necesita timp (care e limitat). in plus, nu imi place sa povestesc de unul singur
wtf, ce eroare de logica? aici ai filme, dincolo 3 filme... nu-s tot filmele obiectul? doar ca intr-o parte ai cate vrei, dincolo exact 3. deci, care e diferenta intre cele 2 topicuri in afara de numarul 3?
Moonsparkle
Nov 2 2010, 02:00 PM
ta-da
1. Truman Show. destul de reusit tinand cont ca iti prezinta de la inceput smecheria. Jim Carrey is always a nice add. 2. Charlie and the Chocolate Factory. bad! bad! bad movie. I thought it was supposed to be good. oh my god, the oompa loompa guy totally grossed me out. and Johnny was weird, good performance, dar tind sa cred ca e el ciudat de felul lui si nu e doar un rol 3. The Aristocats. mda Disney cu intelesurile lor ascunse din nou. talk about flirtatious cats. but it was a good watch, if only for alley cat Toulouse
Mumusan
Nov 2 2010, 06:37 PM
Nunta Muta, (drama, comedie) acest film din cate am auzit ar fii dupa un caz real, actiunea se petrece in mare parte la inceputul anilor 50. Amintiri din Epoca de Aur, (drama, comedie) o serie de povesti (legende) din era comunismului, bun sa iti cam faci o ideie cum era pe atunci si iara bun pentru nostalgici. Tasogare Seibei (The Twilight Samurai), (drama) un film frumos care prezinta viata de samurai acu cateva decenii bune si nu numai, merita vazut.
zel
Nov 2 2010, 10:25 PM
1. Someone's Knocking at the Door 2. Tetsuo 3. Dogville
Is Nicole good in Dogville? been meaning to watch that for a while now
EcsTasY
Nov 3 2010, 08:57 AM
da, are o prestatie f buna. si filmul e deosebit. si eu trbuie sa-l vad... am incercat de 2 ori deja, dar nu eram "in the mood"
Moonsparkle
Nov 3 2010, 09:52 AM
asta-i, ca e un film "moody" si vroiam sa ma asigur ca Nicole joaca suficient de bine incat sa faca override la orice mood as avea
zel
Nov 3 2010, 12:27 PM
Joaca cum trebuie sa joace. Nu e nici drama queen, nici porn star. Daca vreti sa vedeti filmul, pregatiti-va. Dupa ce se termina, o sa vedeti oamenii cu alti ochi.
Amelie5
Jan 17 2011, 09:26 PM
Pai:
UP = absolut superb, acele vreo 4 minute de la inceput in care nu se vorbea (viata lui ellie cu carl) m-au cuccerit. Iar Russell este ... zambetul lui te cucereste instantaneu. From Paris with love = nu a fost cine stie ce, dar m-am cam distrat la el. Replicile pline de sarcasm ale lui John Travolta chiar au facut deliciul filmului. Iar Jonathan Rhys-Meyers .... wow. Green Zone = film de razboi, cu Matt Damon.
Smrgol
Jan 17 2011, 11:58 PM
Dand deoparte ce-am revazut, raman astea (cu rating-urile personale):
Alice in Wonderland - crappy, crappy, crappy. so much potential *sigh* Twilight Eclipse - may the day Twilight movies stop from airing never come I, Robot - classic Will Smith movie
Conversations with God - foarte emotionant si cred ca ma voi apuca si de carti Zero - un film polonez exceptional. N-am stiu ca prin realismul filmelor europene se naste o asa senzatie Dom Zly [aka Casa rea] - tot polonez
Garden Girl
Jul 2 2011, 01:11 PM
The men who stare at goats (epic) Arthur (am fost neplacut impresionata de umorul ieftin si de prost gust) The Medallion (kinda boring)
Kassy
Jul 9 2011, 12:12 AM
Ultimele trei filme...hmm... cred ca astea: Mr. Nobody - actorul principal e adica adolescentul The kids are all right - al doilea film care m-a facut sa vreau sa vomit numai ca spre deosebire de primul, la asta nu am putut. Lovely bones - un film superb si emotionant
Nagisa-chan
Jul 26 2011, 06:53 PM
Open Season 2 The Other End of Line What women want
Moonsparkle
Jul 27 2011, 12:27 AM
Hehe Matrix, Matrix si Transformers si inainte tot Transformers
Ca filme care merita (though Matrix was on the good side) ar fi: Good Will Hunting si Bicentennial Man, both Robin Williams movies.
Mumusan
Jul 30 2011, 04:51 PM
The man from Earth, cum ar fii sa ai 14000 de ani? o drama interesanta Mystic River, o drama de exceptie, cand trei amici din copilarie sunt reuniti din cauza unei tragedi. Scream 4, kill kill kill, kill girl, kill bitch, kill geek, kill sweet lady, kill cocksucker, kill this, kill that, ce mai ... e misto comedia.
darczon69
Sep 21 2011, 09:00 AM
Right, in ordine inversa:
1) Rise of the Planet of the Apes - foarte fain facut filmul si imi plac "pastilele" aruncate de colo colo care fac referire la Planet of the Apes
2) Law Abiding Citizen = un thriller destul de interesant
3) Space Battleship Yamato = o adaptare destul de buna a faimosului anime
Garden Girl
Dec 31 2011, 12:01 PM
La cinema:
Sherlock Holmes, New Year's Eve, Puss in boots.
Acasa:
Puss in boots (some crappy TS), In time, Pacala (primul film, pe TVR3).
helya
Jan 24 2012, 01:41 AM
Limitless- mi-a placut la nebunie Puss in boots- Mr. Nobody- intr-adevar un film bun
Garden Girl
Jun 2 2012, 09:58 AM
La cinema: Avengers Dark Shadows Men in Black III
Acasa: Dude, where's my car (re-vazut) The Smurfs (re-vazut) The Samurai of Ayothaya (some.. movie)
darczon69
Jun 2 2012, 10:23 AM
Hmm, ultimele trei filme...
1 - Avengers = plictisitor in primele 2/3 (mai putin scenele cu Robert, care m-au dat pe spate de fiecare data ), epic pe la sfarsit. Funny all the way Dar, cu siguranta, nu si-a meritat hype-ul < . <
2 - Dark Shadows = o dezamagire completa a cuplului Burton-Depp. Film ridicol, storyline mediocru, joc actoricesc de clasa C. Waste of my money < . <
3 - The Dictator = the trailer was funnier < . <, dar am ras nonetheless....probabil si pt ca eram un pic beat
Ideea centrala e ca nu am mai vazut un film bun la cinema de foarte mult timp < . < Mi-am scos The Girl with the Dragon Tatoo fiindca am auzit ca e foarte bun. Sa vedem daca asa e .
Akashiro Kitadawa
Jun 2 2012, 03:57 PM
Acum am venit de la cinema, am vazut Avengers. Deci asta a fost primul.Comparativ cu filmele individuale (dintre care doar filmul cu Iron Man in rolul principal mi s-a parut mai neplictisitor), Avengers s-a ridicat la asteptarile mele.In general, la filme facute dupa benzi desenate/jocuri nu trebuie sa ai asteptari mari ca sa nu fii dezamagit .
Al 2 a fost John Carter.Care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor (acestea fiind opiniile criticilor, eu nu am citit seria de carti in pacate).Ca opinie personala... se putea mai bine.Dupa mine ar fi luat nota 6.5 (asta mai mult din cauza scenelor de lupta).
Atentie! Spoiler!
Iar al 3, Moneyball, un film cu Brad Pitt, despre un antrenor de echipa de fotbal american care introduce pentru prima data selectia si jucatorilor bazata pe statistica in loc de a folosi metoda traditionala cu scouteri. Dintre toate 3 filmele, acesta mi s-a parut cel mai bun.
newGodFlow
Jun 27 2012, 04:54 PM
Snatch, A Girl Walks Into A Bar (nu pana la final ca m-am plictisit), Source Code (previzibil)
Majin
Jul 16 2012, 01:37 AM
Avengers - best comics based movie ever ! John Carter - slabut , dar cu mult peste Thor de exemplu`. Abraham Lincoln Vampire Hunter - la fel de prost ca Wolverine....foarte foarte prost film.
Garden Girl
Jul 16 2012, 10:19 AM
- Madagascar 3 (care mi s-a parut complete failure) - Prometheus (o mare mizerie) - Ice Age 4 (dragut si amuzant, as usual)
Mumusan
Jul 29 2012, 10:37 PM
Hatfields and McCoys sunt trei parti cam de aproximativ o ora si jumatate fiecare, zic ca merita urmarit, chit ca nu poate e la litera cu acuratetea istorica a acestei povesti
IceJack
Aug 17 2012, 08:04 PM
Battleship: Lipsa de logica pe alocuri dar e destul de inteligent si proaspat (era si timpul sa primeasca si marina ceva glorie) sa te distraga pana te loveste cu CGI-ul superb. Mi-a placut mult mai mult decat celalat big budget effect fest Red Tails.
The Darkest Hour: Low budget SF, suna rau, dar personal chiar mi-a placut, sa nu zic ca nu am sarit bucati cum am tendinta sa fac cu majoritatea filmelor big budget (Transformer 3 l-am sarit din scena de lupta in scena de lupta). Nu inteleg de ce are o nota asa mica, ce e acolo e bun, ma gandesc ca lumea a fost tampita de Bey si nu e capabila sa vada nimic care nu are o poveste despre americani, situata in America, cu pseudo-mesaj pro-america si multe mingi de foc in fundal.
The Raid Redemption: Cel mai distractiv film de arte martiale pe care l-am vazut in ultimele luni.
Prometheus - interesant, nimic epic. Men in Black 3 - amuzant District 9 - iar - tot impresionant ramane.
Mumusan
Oct 4 2012, 09:54 PM
QUOTE(IceJack @ Oct 4 2012, 07:19 PM)
District 9 - iar - tot impresionant ramane.
You switch human criminals with aliens and suddenly the movie its much awsome?
Never been a fan of bugs and aliens (this one has both), prefer in locul lui Banlieue 13.
IceJack
Oct 5 2012, 11:15 AM
QUOTE(Mumusan @ Oct 4 2012, 09:54 PM)
You switch human criminals with aliens and suddenly the movie its much awsome? Never been a fan of bugs and aliens (this one has both), prefer in locul lui Banlieue 13.
Are you sure you watched the right movie? Or are you saying 'criminals' in the same way the Jews were criminals of the state, the German Nazi state that is?
Good camera work(especially for a documentary shaky cam aproach), good script, good acting, good action scenes, good idea, good location, good plausible back story and a real portrayal of humans makes it an awesome movie. Having a well done mech fighting also makes it more enjoyable for me.
Banlieue 13 was ok, but cheesy as hell.
Mumusan
Oct 5 2012, 01:10 PM
QUOTE(IceJack @ Oct 5 2012, 12:15 PM)
Are you sure you watched the right movie? Or are you saying 'criminals' in the same way the Jews were criminals of the state, the German Nazi state that is?
Huh? esti antisemit?
District 9, l-am urmarit doar partial, nu mi-a atras atentia ... B13 has great parkour scenes, the movie wasn't done half or more by using the computer, like in D9, which i think it's a good asset.
IceJack
Oct 5 2012, 04:09 PM
"You switch human criminals with aliens"
That ^ is what you said, the Brawn were not criminals, they were refugees. And that's why i ask if you consider them criminals the same way the nazi considered the jews to be criminals.
Dar pot sa te uiti la parkour si pe youtube, nu iti trebuie un film de o ora si ceva cu o poveste mediocra ce porneste de la o premiza aiurea ca sa faci asta.
Iar CGI-u din D9 e chiar superb si potrivit, garantat nu iesea mai bine cu costume de cauciuc. Si e doar o mica parte a ideii, e miezul ideii dar e mica. Pe langa faptul ca e net superior la aiureala de Avatar fara sa foloseasca tactici ieftine pentru ati extrage emotie.
P.S. Spoiler ahead: District 9 isn't about the aliens, it's about the humans.
Garden Girl
Oct 6 2012, 03:41 PM
Resident Evil: Retribution - too violent for me Despre oameni si melci - umor romanesc si - culmea - filmul e filmat partial in Targoviste . Pe asta chiar il recomand.
IceJack
Oct 7 2012, 07:07 PM
Si filmu nr 3? Trolls must obey the rules! Obey! Obey!
Garden Girl
Oct 8 2012, 10:15 PM
intre penultimu post si ultimu n-au fost decat doo filme
also, more to come, ca tre sa apara Hotel Transylvania
IceJack
Oct 11 2012, 12:59 PM
... Fine, I'll give you that Eu mi-am luat Willow sa il vad iar.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG MIERCURI MA DUC LA "HOTEL TRANSYLVANIA" I'M SO HAPPY IT'S FINALLY HERE.
Si saptamana ailalta, Asterix&Obelix!
Voi reveni cu impresii :3
Garden Girl
Oct 24 2012, 10:49 PM
Am revazut calupul "Asterix si Obelix" ca sa ma antrenez pentru cel de-al 4-lea film, vazut in seara asta la Movieplex. Am fost numai un ranjet - cam 8*, caci pesonajele purtau blugi. I mean WTF
Hotel Transylvania - nothing special, doar umorul sinistru... 7-8*
To Rome with love - prea "light" pentru mine, incat nici nu-l votez. Uite asa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.