Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hi There
Anime-Club Forum > Arhiva > Arhiva > Membri Noi
bluhelios
Buna, ma numesc Alin, sunt din Baia Mare. Sunt student in Cluj in anul 2. Am inceput sa urmaresc anime pe RTL II ca mai apoi, acum 3 ani, sa ma bucur de avantajele pe care le ofera internetul tongue.gif.
Seriile mele preferate sunt Chobits, Honey and Clover, Saikano, Air, Full Metal Alchemist. Despre site nu pot sa spun inca mai nimic,dar din ce am vazut pana acum, nu cred ca voi fi dezamagit smile.gif.
Poate ca ar trebui sa mai spun cate ceva despre mine. Imi place natura, cerul albastru imaculat, cartile lui Haruki Murakami, sahul(desi nu am mai jucat de ceva vreme), ceaiul.A si sa nu uit: RPG-urile.
ady
pai bun venit, iti urez distractie placuta,happy posting si sper sa'ti faci cat mai multi prieteni

P.S te asigur ca nu vei fi dezamagit de site wink.gif
sailorcorvus
Bine ai venit Alin , sper sa te distrezi de minune aici .
Spor la posturi si iti sper sa iti petreci clipe de neuitat aici .
Clujul traieste .
Shinju
*hug* look who's here!!! membrul meu favorit din love squad e acuma si pe anime-club! bine ai venit si sper sa fii un membru activ, pt ca stiu ca ai multe de spus.

welcome! biggrin.gif
Love-chan
Bine ai venit pe Anime-Club, cel mai tare forum anime-manga din Romania, un loc cu oameni minunati si mii de prieteni gata sa te intampine cu bratele deschise!

Hm, Love Squad, huh? Cunosc pe cineva din History Squad happy.gif Daca o cunosti pe Shinju esti norocos, noi cei de pe aici stam la coada s-o vedem live laugh.gif Si mai stai si in Cluj, orasul pe care, mai nou, il numesc Tokyo-ul Romaniei wink.gif Imi plc la nebunie anime-urile insirate de tine acolo tongue.gif , dar lista e mica asa ca vizionare placuta in continuare si happy posting!

Take care...
aldonza
Neata si Bine ai venit la noi ! tongue.gif