Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hello, Pt Toata Lumea
Anime-Club Forum > Arhiva > Arhiva > Membri Noi
osanago
osanago, adik bebe pt ca asa mi-a zis prietena mea tongue.gif - vali daca preferati numele adevarat smile.gif. sunt elev in clasa a 12- a (unfortunately) si nu am timp sa ma uit la f multe animeuri.

anime-ul copilariei mele a fost Sailor Moon, pe care l-am revazut acum o luna smile.gif si
sper ca dupa Bac si admitere sa am timp sa ma uit la mult mai multe animeuri, dar pana atunci vreau sa aflu cat mai multe despre aniemuri biggrin.gif, asa ca v-am cautat si am aj aici >:D<.

sper sa invat cat mai multe despre animeuri de la voi smile.gif

bai, bai (aa si vreau sa inv ceva japoneza tongue.gif sper sa fie bine ce am scris smile.gif
Love-chan
Bine ai venit pe Anime-Club smile.gif

Stai linistit, e bun ce ai scris tongue.gif Clasa a 12-a, huh? Succes si spor iti urez ca ai nevoie tongue.gif si dupa bac pun pariu ca n-o sa mai dormi pana ce n-o sa vezi lista de anime-uri ce se va strange anul asta, daca stai cu noi cool.gif

Sailor Moon rulz cool.gif ce alte anime-uri ai vazut? Ce muzica asculti?
Ai sa inveti foarte multe despre anime-uri si cultura japoneza aici.

Well, ce pot sa -ti mai spun decat happy posting & enjoy this wonderful place and us, your new friends wink.gif

Take care...
sailorcorvus
Bine ai venit intre noi osanago si sper sa te distrezi de minune si eu is in a 12-a dar nu iti fa griji vei reusi in toate si in bac si in vazutul anime -urilor.
painfull_days
Bun Venit.. pai vezi u eu sunt intr-a 11-a , cum a spus Venus_love.. ce anime ai mai vazut?? ce gen de muzica ascultza?? vreau detalile picante

Welcome!! and happy posting
Vebby
Bine ai venit pe ac happy.gif.
Vrei sa inveti ceva in japo? tongue.gif Pai , poti rasfoi googlelul dupa o groaza de chestii, sau poti astepta sa vii la fac in Buc (daca nu esti deja aici) si te apuci de cursuri de japo. tongue.gif