Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hellou Everybody!!!
Anime-Club Forum > Arhiva > Arhiva > Membri Noi
mangadela
Ce sa va spun..........? Sunt un extra fan anime/ manga, si sunt onorata sa fac parte din acest forum,
ahaaa ma numesc Adela Albu

Forumul este extraordinar, complet, rapid , fun .!!!!
Sunt studenta la arte (va da-ti sema ca desenez manga :-)))
Si in rest la mai multe topicuri interesante si sanatate!



Itekimas!
Kisa
Bine ai venit, studenta de la arte. tongue.gif Desenele tale trebuiesc in mod clar puse pe forum sa le vedem si noi. tongue.gif

Si daca tot desenezi manga, banuiesc ca ai si citit. So... ce ai citit pana acum? tongue.gif
Love-chan
Da, da, da, cum a spus si Kisa, trebuie neaparat sa ne faci placerea de a ne delecta ochisorii cu desenele tale.... cool.gif si daca tot esti studenta la arte, poate ma indrumi si pe mine biggrin.gif , ai sa-mi gasesti pe-aici desenele wink.gif

Bine ai venit printre noi, te primim cu bratele deschise smile.gif
Happy posting, have fun & take care wink.gif
Van Dan
in mom cand am vazut k esti stud la arte m-am gandit la acelasi lucru ca si Kisa si Venus. deci abia astept sa vad lucrarile tale.
si ceea c am vrut sa spun este "Bine ai venit" si la fel ca toata lumea Happy posting.
sailorcorvus
Bine ai venit si sper sa vad cat mai multe din posturile tale deci Happy posting.
axi
sanatate ... ca e mai buna decat toate tongue.gif ... interesanta urarea, venind din partea unei studente la arte ... te face sa te gandesti un pic.
de altfel, desenatul de manga si gasitul acestui forum ca fiind extraordinar, complet, rapid ... si amuzant pe deasupra ... ce ne putem dori mai mult? ... oh well ... poate varsta exact si locatia tongue.gif ... ptr a putea face o invitatie la intalnirile anime (mai mult sau mai putin) organizate saptamanal tongue.gif ... dar, stii cum e ... mereu se gasesc carcotasi care sa vrea mai mult tongue.gif ... deci clar trebuie sa te supui doleantelor carcotasilor icon_twisted.gif