Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Salut - > Van Dan
Anime-Club Forum > Arhiva > Arhiva > Membri Noi
Van Dan
ei bine dupa c am citit regulile d la inceput am zis k asa ete frumos sa ma prezint. So:
buna dupa cum bine se stie sunt un membru nou p aicest forum, ma numesc Calugar David.urmaresc anime - uri cam de 1 luna de zile asa mai intens si pot sa spun k a devenit o manie pt mine. acum incerc si eu sa imi fac si eu o mica colectie dar mai dureaza.

ca si pasiuni ar fi ei binde anime-urile, computerele (urmez o facultate de profil), muzica buna (de toate, dar nu manele), filmele si distractia.

doresc sa-mi cer scuze anticipat pt greselile p care probabil l voi face(mai mult ca sigur).

in rest sper sa fie totul bine si FELICITARI celor care au venit cu ideia din partea mea au nota 10*


Van San biggrin.gif

P.S. si ca sa fie mai complet si nu atat de sumar "cv-ul" sunt student in anul I la Facultatea de Automatizari si Calculatoare din Cluj - Napoca,
andrutz4
Buna si bine ai venit Van San!!! as vrea sa stiu ce animeuri ai vazutpt. ca daca le urmaresti de o luna presupun ca nu ai vazut foaret multe! smile.gif
Van Dan
QUOTE(andrutz4 @ Jun 21 2007, 12:07 AM)
Buna si bine ai venit Van San!!! as vrea sa stiu ce animeuri ai vazutpt. ca daca le urmaresti de o luna presupun ca nu ai vazut foaret multe! smile.gif
*




ms pt amabilitate. si am vazut 2 anime-uri complete si acum scot ink 2 la care sa ma uit si am vazut la un prieten o ink jumatate d anime.
decio ce am vazut eu :
Gun X Sword de acolo imi vine si nik-ul
trinity blade
acum scot death note si one piece
jumatatea aceea d anime este Hime
si da am mai vazut Vampire hunter D, si Blood - the last vampire
cam asta am vazut eu
dar astept propuneri si sunt f entuziasmat de acest hobby nou descoperit biggrin.gif
andrutz4
wow!!! vad ca iti plac animeurile cu vampiri!!! si mie!!!! tongue.gif pot sa iti recomand unul care mie imi place foarte mult: Black Blood Brothers. Sper sa iti placa si tie la fel!!