Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cui ii place Rurouni Kenshin?
Anime-Club Forum > Detaliat > Rurouni Kenshin
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Scorpio
Sethi...ar trebui sa stii ca comentariile sunt irelevante......si ca oricum la ora actuala esti privit ca un noob......problema ta de ce nu ai mai dat pe forum sau pe la intalniri.....idea e ca in afara de cativa......restul habar n-au cine esti.....si nici nu cred ca-i intereseaza
Bawmwolle
Scorp, ma faci sa rad.N-ai inteles nimic.Tu crezi ca mie imi pasa de toti cei care au aparut ca ciupercile dupa ploaie?Dar aici nu e vorba de asta.Iar cand m-am referit la comentarii...ma refeream la posturi care imi sunt sterse pentru simplul motiv ca imi exprim opinia intr-un mod ironic, cinic, sarcastic etc.
Majin
sunt de akord cu scorp. sethi , u spui mare si tare ca
QUOTE
Iar cand m-am referit la comentarii...ma refeream la posturi care imi sunt sterse pentru simplul motiv ca imi exprim opinia intr-un mod ironic, cinic, sarcastic etc.
..mane, avand ni vedere cat de aktiv esti tu pe forumu asta, nu cred ca ar trebui sa comentezi la asa ceva.si nu ar trebui sa te comporti ca un atotstiutor! e problema ta daca u vrei sa fii un pers misterios , din umbra , da nu te cpmporta ca un royal kid! ok?
asta a fost un mic offtopic. akum ontopic: seria ..e mediocra pana la lupta cu shishio. dupa aia...mai bine nu erau facute eps alea.am vazut cu mare greutate toata seria. initial mam oprit la finalul luptei cu shishio.cat despre oavuri..nota 10 . lipsete cu desavarsire personalitatea aia cretina a lu kneshin care seamana cu vash rin trigun. ideeile sunt ceva mai bine legate , ca sa nu ami zic de grafica care e de exceptioe{parerea mea}
nu cred ca as mai viziona rurounin kenshin vreodata!
ja ne!
Scorpio