Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hello
Anime-Club Forum > Forum > Membri noi
Yoite-San
Hajimemashite.
Numele meu este Daniela, am 19 ani si sunt studenta Aradeanca in Timisoara.
Eto... in general ascult orice fel de muzica, inafara de manele.
Sunt o persoana destul de retrasa si tacuta.
Sunt studenta la Facultatea de Arte si Design, Timisoara.
Suntem vro 3-4 oameni care suntem activi cu anime-uri. (Adica urmarim animeuri, discutam ce-am vazut, desenam)
Sunt interesata in Cosplay/Roleplay, si as fi foarte fericita sa gasesc pe cineva in Timisoara care ii interesat in Cosplay/Roleplay as well! happy.gif
Also, sunt interesata in crearea unui club anime, you know, after school clubs. Sa ne adunam mai multi, sa urmarim animeuri impreuna, sa facem schimb de mangauri, sa iesim in oras, sa desenam, the usual stuff.
So far, am reusit sa adun destule resurse ca sa fac Cosplay Yoite - din Nabari No Ou.
Ii pretty much my everyday clothing. Deci sunt 99% sanse sa ma vezi, daca esti din Timisoara, si circuli prin zona Pietelor Unirii si Operei. Sau pe la Iulius Mall <3 Ador smoothie-urile de la ultimu' etaj...
Numa sa nu te apuci sa strigi dupa mine ._. am casti in urechi tot timpu, nu o sa te aud. Eventual vii pan' la mine XD

user posted image user posted image

Eto... cam astai progresul meu cu

Anime-uri:

Watching:
---

Completed:
Angel Beats!
Claymore
Hellsing Ultimate
Higurashi No Naku Koro Ni
Higurashi No Naku Koro Kai
Higurashi No Naku Koro Rei
Nabari no Ou
Kaichou wa Maid-sama


Dropped:
Bleach
Naruto


Planning to watch:
Fullmetal Alchemist
Lovely Complex


Manga-uri:

Completed:
Katekyo Hitman Reborn!
Shaman King


Dropped:
Hellsing
Seikon No Qwaser


Eto, filme...
Death Note
Death Note: The Last Name


Some Voice Actors I love~


Takahashi Hiroki
Namikawa Daisuke
Okamoto Nobuhiko
Ikeda Masanori
Fujiwara Yuuki
Shishido Rumi
Yuzawa Kouichirou


Some Characters I love~

Yoite - Nabari no Ou
Belphegor - Katekyo Hitman Reborn!