Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Forum Dezvoltare Jocuri
Anime-Club Forum > Non-Anime > Diverse
gtkano
Pentru inceput doresc sa mi se atraga atentia daca nu aveam voie sa creez acest thread (am avut o experienta neplacuta pe un alt forum in care am fost banat pentru crearea unui thread asemanator, intr-o rubrica de publicitate). Asa ca daca nu aveam voie sa creez acest thread voi ruga respectuos un admin sau moderator sa deleteze thread-ul nu si acest cont.

Sincer am cautat destul de mult un forum dedicat in romana despre dezvoltare de jocuri si nu am gasit asa ca m-am gandit sa fac eu unul . Forumul se numeste dezvoltjocuri si are in visor in mod deosebit dezvoltarea jocurilor folosind framework-ul XNA.
Deasemenea si persoanele cu cunostinte in raport cu partea grafica cat si doritorii de a invata cum sa deseneze pe PC pot gasi informatii utile cat si sa imparta din cunostintele si experientele personale .
NOTORIOUS
Draguta initiativa. Se vede ca e la inceput si informatiile de pe forum sunt inca de initiere. Oricum e interesant ca ai inceput exact cu ce e mai rar abordat pe net si anume AutoCad, XNA si dezvoltarea de jocuri. Sincer am uitat in ce masura este tolerata reclama pe forum dar vezi tu ce noroc ai. Din cate tin minte ar mai fi vreo 2 bloguri/forumuri de tutoriale in romana. Unul din ele apartine creatorilor Robotzii. Nu stiu cat succes o sa ai cu el avand in vedere nivelul de dificultate. As putea sa iti recomand sa il faci sa arate puuuutin mai bine (banner-ul e prea agolmerat). Daca o sa postezi des pe Anime-Club cu siguranta o sa ma zgarie pe ochii cele 2 sig-uri gigantice :| Just saying.
gtkano
@NOTORIOUS
Mersi de replay smile.gif
O sa ascult de sfaturile bune pe care mi le-ai spus smile.gif(Mersi inca o data)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Anime Power Forums (Based on Invision Power Board 1.3) © 2005 Anime-Club.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.