Chat


Coyotee: [23:59] cel mai probabil boti
spyderverr: [02:43] cauta lumea ceva prin post-urile vechi sau doar sta lumea online pe prima pagina? )
spyderverr: [02:42] Total online: 288
spyderverr: [02:42] cica:
dmf: [05:30] blast from the past
MC Hammer:
desu
Silver.C: [21:49] desu
Urfe: [11:59] Ziua buna
MC Hammer:
desu
Ranma-kun: [17:44] Desu
Arhiva

Reclama

Welcome Guest ( Log In | Register )


bakemonotoyz.ro

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> De Ce Va Uitati La Anime?, De ce alegem sa ne uitam la anime-uri...


Tomoshibi Rei
post Jan 30 2008, 02:30 PM
Post #1


Incepator
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 27-January 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 6.057
Points: 175
Gender:



Chiar asa...De ce anime?
Personal, ma uit pentru ca imi place actiunea si nu cum spunea cineva (tot la cafenea) ca vreau sa evadez...
Sunt studenta la medicina si dupa multe ore in clinica vreau sa ma uit la ceva care sa ma destinda, sa ma faca sa rad si care sa nu imi aduca aminte de zecile si sutele de bolnavi din clinici...
In general aleg anime-urile romantice sau care au o parte de ireal, de fantastic...

Cred ca cei care se uita la anime-uri sunt perfect constienti ca ceea ce se vede nu este realitate...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Animal
post Jan 30 2008, 03:08 PM
Post #2


Veteran
**********

Group: Members+
Posts: 1.316
Joined: --
From: Depends on when you are reading this.
Member No.: 404
Points: 2.147
Gender:



"Cred ca cei care se uita la anime-uri sunt perfect constienti ca ceea ce se vede nu este realitate..."

:D I wonder if that's true some times...

Pai mi se pare normal ca majoritatea oamenilor sa se uita la animeuri pentru relaxare si eu sunt de parere ca asa se si intampla.

"In general aleg anime-urile romantice"