Chat

Coyotee: [23:59] cel mai probabil boti
spyderverr: [02:43] cauta lumea ceva prin post-urile vechi sau doar sta lumea online pe prima pagina? )
spyderverr: [02:42] Total online: 288
spyderverr: [02:42] cica:
dmf: [05:30] blast from the past
MC Hammer:
desu
Silver.C: [21:49] desu
Urfe: [11:59] Ziua buna
MC Hammer:
desu
Ranma-kun: [17:44] Desu
Arhiva

Reclama

Welcome Guest ( Log In | Register )

bakemonotoyz.ro

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Despre Vampiri Si Werewolves, The night is not alone.

Chris
post Apr 10 2006, 10:53 AM
Post #1

Rogue

Group: Members+
Member No.: 6

Toata lumea stie sau daca nu a auzit despre vampiri si werewolves si multi dintre noi am format o pasiune pentru lumea din intuneric, aici vom putea deacum incolo sa vorbim despre aceasta lume.

Eu personal accept ideile scoase de cei de la WhiteWolf, studioul ce a scos renumitele jocuri Vampire the Masqarade : Redemption/Bloodlines si filmul serial Kindred: The Embraced, faptul ca vampirii sunt de mai multe feluri/clanuri, fiecare cu caracteristicile lui. Cu cat e mai diversificata lumea, cu atat mai interesanta... prea banal ar fi fost daca vampiri erau doar cativa si aceea doar sug sangele si atat... nu prezinta interes... conjuctura creata de cei de la WhiteWolf este cea care imi da cele mai multe satisfactii.

Clanurile create de ei sunt:

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot001.jpg)

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot002.jpg)

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot003.jpg)

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot004.jpg)

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot005.jpg)

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot006.jpg)

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/ScreenShot007.jpg)

Eu unu' ma aseman cel mai mult cu Gangrel, si cand am jucat jocul, am facut quizul si Gangrel am cazut... (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Smillies/chomp.gif) Voi pe unde va regasiti ?

WhiteWolf mai scoate o serie acum
Bloodlines: The Hidden (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/BloodlinesTheHidden.jpg)
si Bloodlines: The Legendary (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/BloodlinesTheLegendary.jpg)

Bloodlines: The Hidden

"One of you.
A score of me.
A score of us.
You will belong, blood and soul.
You will be mine and ours."
- Hannah Featheringay, Melissid Matriarch

These are the vampires other Kindred whisper about in the dark. These monstrous lineages, terrifying, taboo and bizarre, mystify even the Damned. Each is surrounded with a fog of rumor and myth that makes the truth of their power impossible to know for certain—until their fatal flesh is faced in person. This sequel to the highly successful Bloodlines: The Hidden™ features nine new bloodlines, each with unique supernatural Disciplines or blood magics, along with and intriguing history and collection of mysterious legends for each bloodline, so Storytellers can introduce them with an aura of fear.

Bloodlines: The Legendary

Foul Ancestry

"In the dark corners we dwell, still-born Kindred for whom your clans have no meaning. Our blood is your blood, yet different. It has been willed, strained and afflicted until it has taken a different course in our veins. We are your worst nightmare, childer who defy your designs to forge our own veiled destinies. Placate us, serve us and we might give you a taste of our secrets."

Horrors of the Modern Night

Bloodlines: The Hidden is the first in a new Vampire series that focuses on the refinements and abuses of undead blood. Drawn from the shadows are 12 bloodlines from all five clans, lineages that diverge from the clans and that have dedicated the ages to keeping their existence secret, or to lurking on the edges of discovery, devising their own inscrutable machinations. And now you can play them.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Chris
post Apr 10 2006, 10:54 AM
Post #2

Rogue

O alta carte scoasa de ei este si Rites of the Dragon (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/RitesoftheDragon.jpg)

“I shall sleep but not rest.”

Slain by his enemies and cursed by God, Vlad Dracula arose from the battlefield as a ravening beast, hungry for the blood of men. For centuries the son of the Dragon has haunted the earth, driven by an implacable will to unravel the mysteries of the Embrace — and to master them. The Requiem is no mournful elegy to one such as the Impaler. It is the riddle of the ages, and at its heart may lie the key to life itself.

“I gird myself for battle, not of the body, but the mind.”

Rites of the Dragon is the testament of Dracula himself, written in his own words. Within you learn the story of his transformation and quest to unlock the secrets of his undead existence.

Cat despre Werewolves, tot WhiteWolf acopera majoritatea caracteristicilor Licantropiei:
Blood of the Wolf (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/BloodOTWolf.jpg)
si Werewolf: The Forsaken (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/werewolftheforsaken.jpg)

Blood of the Wolf

Heart of the Predator

What’s it like to have the soul of a beast and the calling of a monster, all concealed within the skin of a person? How do you live among the human herd when your instincts tell you they’re prey? What sort of strain does shapeshifting have on your system? What does it mean to have the blood of the wolf?

Werewolf: The Forsaken

Full Moon Rising

The world is in shadow. To one side stretches the forest, to the other the city. Your claws are stained with blood. Your senses whisper of prey that runs before you, and of predators who stalk even the likes of you. You hear the howls of your brothers and sisters. Luna rises. Your blood boils. It is time to hunt.

Wolves at the Door

Werewolf: The Forsaken — the game of bestial violence and supernatural terror — is the second core setting sourcebook intended for use with White Wolf’s new Storytelling System™. Werewolves are creatures of original sin, tainted by ancestral crimes and driven to hunt by the shame of being abandoned. This book details what it is to be Forsaken, one of the Tribes of the Moon.

Destule informatii pentru moment... astept pareri, sugestii, minti intunecate :twisted: , postati aici informatii, poze si altele ce au legatura cu Vampirii si Werewolves dar lucruri care merita cu adevarat ;) .

Un wallpaper de plecare, one of my favourites:

(IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Vampires/BloodlinesDesktop640.jpg)
+Quote Post

Trickster
post Apr 10 2006, 03:05 PM
Post #3

communication impaired
Group Icon

Group: Mod Sempai
Member No.: 1.518

Umm... vezi ca lista ta cu tipurile de vampiri e incompleta, aia-s doar vampirii prezenti in Vampire the Masquerade Bloodlines, jocul celor de la falimentatul Troika. De fapt cartea de capatai pentru vampirii WhiteWolf (care se ocupa de fapt de RPG-uri pen and paper si banuiesc ca pentru asta is si multe din cartile alea) este Book of Nod, si iti recomand tot ce tine de ea.
Oricum, o lista mai completa a clanurilor ar fi:
Bjujah
Gangrel
Malkavian
Nosferatu
Toreador
Tremere
Ventrue
Tzimice (i-ai intalnit si pe astia in Bloodlines)
Asamite
Lasombra
Giovani
Ravnos
Setite,
grupati in diverse factiuni (cum ar fi Camarilla sau Sabatt) si uniti sub diverse interese. Probabil ca mai is si alte bloodlines minore.

Apropo, si eu am jucat Gangrel, dar asta doar pentru ca am o slabiciune pentru werewolves, si cum nu erau accesibili...

Imi pare rau doar ca nu am sa-ti dau Book of Nod si ce tine de ea, dar ar trebui sa fie de gasit - doar internetul e mare.

Si aici o poveste really funny, gasita pe undeva pe internet, care mai si explica cate un pic diferentele dintre clanuri. Eu am ras de m-am prapadit :D. Recomand sa paste-uiesti totusi textul in vreun notepad ca e greu de citit asa, chiar daca am mai incercat sa-l mai formatez (ale naibii atasamente ca nu m-am descurcat cu ele)

CODE

The Antediluvians

The scene is a vampire meeting during which the Kindred Clans
decide what each other’s flaws are. The clans are the Ventrue, Toreador,
Brujah, Malkavians, Tremere, Tzimice, Nosferatu, Asamite, Lasombra,
Giovani, Ravnos, Setite and Gangrel. If you want to familiarize yourself
with these vampire clans and the story concept behind Vampire: The
Masquerade I recommend that you read The Book of Nod, by White
Wolf.

Ventrue: Okay folks. We have another problem. The "kids" want to know
how we tell each other apart...what makes us unique.

Toreador: That's easy...we are all unique...special..beautiful in our own
way, we--

Brujah: Shut the hell up. He means like what separates CLANS you
pantywaiste.

Malkavian: Never waste panties...Too hard to find this time of year.

Ventrue: Yes Brujah. What makes us ... fit into a ... category. What
makes us into our CLAN.

Brujah: Yeah ... just another way for the "man" to keep an eye on us.

Malkavian: What man? Where? *looks under the table*

Brujah: Shut up before I mash you kook.

Ventrue: *sighs* Any suggestions?

Toreador: Signature clothing?

Tremere: Necklaces? Mystical pendants?

Malkavian: Cheese ... Different cheeses assigned to each clan. There
are alot of different types to chose from you know?

Brujah: *looks to Nosferatu* Yeah ... lemme guess who Limburger is ....

Nosferatu: … I heard that!

Ventrue: I was thinking more along the lines...of a weakness...a..subtle
flaw, or characteristic.

Malkavian: I call Kryptonite!!!

Brujah: *smashes him on the head* Then I must have a Kyrptonite fist.
SHUT UP!

Malkavian: uoonnrk

Ventrue: Okay ... Brujah ... yours will be your temper and violence ... For
obvious reasons.

Brujah: TEMPER? WHAT TEMPER? … fricking suits … You'd be pissed too if
you had to sit between a Nosferaty and a Malkavian.

Ventrue: *coughs* Torrie, since you love art ... you will be known as the
artist clan.

Toreador: *sighs, dramatically* Tragic ... yet ... beautiful. Agreed.

Malkavian: *mutters in a small voice* I still want Kryptonite.

Brujah: *SMACK* Hehe. Temper ... okay ... Cool ... I’m liking this!

Malkavian: Unnnggh

Nosferatu: *scratches his chin causing skin to flake off* And my flaw?

*long silence*

Ventrue: *shivers* We'll get back to you, Nos ... Gangrel ... Yours will be
... everytime you frenzy ... you look more like an animal.

Gangrel: WHAT? What do you mean "You look more like an animal??"

Ventrue: It starts off small. You know ... fur ... deep voice... maybe horns....

Gangrel: WHAT??? Oh COME on! Torrie gets to moon over stupid
drawings and I get a fricking BEAK? Yeah ... that's REAL fair … *grumbles
into a growl*

Assamite: And I?

Tremere: You can't drink kindred blood *laughs* It's poison. Your hair
falls out and you look like him. *points to Nos*

Ventrue: Agreed

Nosferatu: … Still waiting ...

*silence, Malk giggles*

Assamite: Why does TREMERE get to pick my weakness.

Tremere: Lump it pal.

Ventrue: Tremere ... if Assamite can't drink kindred blood ... then you
have to drink from ... all of your elders.

Malkavian: No one got Kryptonite?

Brujah: *SLAP* Temper ... LOVE it!

Ventrue: Lasombra ... hmm ... no reflection.

Lasombra: You should give THAT to Nos ...

*Stifled giggling from the Malkavian*

Nosferatu: ... I’m still waiting ...

Ventrue: *coughs* Er, be right with you Nos … Is that acceptable Lasombra?

Lasombra: Yeah ... but you guys have to tell me when I have something
on my chin.

Ventrue: No problem. Hmm ...Tzimice ... You're weakness ... will be ...

Malkavian: Having a clan name no one can say or spell?

Ventrue: Yes. Err, no. You ... must sleep in your native soil! Or have
some in your coffin

Gangrel: WHAT??? I get WEBBED TOES and she has to sleep in DIRT??
What the HELL!!!

Tzimice: Agreed.

Gangrel: I want a new one ...

Nosferatu: Still waiting … have you forgotten me?

*Silence*

Ventrue: Moving right along … Giovanni … Your Kiss hurts … no pleasure
in your bite.

Toreador: *mutters* You can say THAT again ...

*Entire room looks to Torrie*

Toreador: Oh ... sorry ... was that out loud?

Giovani: One off night ... plagues you for your unlife ...

Ventrue: Ravnos. You are a criminal by nature.

Ravnos: *gives back Ventrue's wallet* Sorry.

Ventrue: *blinks taking it* Um ... no. I meant *shakes head* Oookay.
The money too ...

Ravnos: Oh ... here ... sorry.

Nosferatu: When do I get one?

Brujah: At birth...

*Stifled laughter*

Ventrue: Ahem ... You over there. Setite ... yours is ... you don't like the
light

Gangrel: OH FOR CRYING OUT LOUD?? I get a set of BAT wings and he
doesn't like bright lights??

Malkavian: Fly my little monkeys ... Fllllyyyyy!!! *collapses into giggles*

Brujah: *raises hand and Malk winces*

Setite: *grins* Agreed ... fair and just. *winks*

Gangrel: *points* He WINKED!! You two had A DEAL SET UP?? God DAMN
IT!!! What a crock.

Nosferatu: If you continuing ignoring me ... I will get UGLY.

Malkavian: Too late ...

*Stifled laughter*

Ventrue: Am I missing anyone?

Malkavian: Do I get Kryptonite?

Tzimice: You, little man, have ENOUGH problems ... you don't need an
additional flaw.

Ventrue: Then it is settled ....

Nosferatu: You have forgotten yourself ... and I.

Brujah: Yeah. Mr.Picky. What is YOUR flaw.

Ventrue: *smiles* I am picky ... about what I eat ...

Gangrel: *stands up throwing chair back* I am LEAVING!! *pointing
around the room* I get udders like a fucking COW and YOU get to sleep
in DIRT? YOU are a fussy eater? YOU get to look at art ... YOU ...
*finger stops on Nosferatu* ... Okay, I guess it could be worse ...

Nosferatu: Oooh, I get it! I am the unflawed clan ... gotcha.

Brujah: *laughs* Yup ... that's it.

Ventrue: *coughs* Meeting adjourned.

*Malkavian, as he follows everyone out, very quietly singing*
"Im a lumberjack and I’m ok, I sleep all night and I work all day"
+Quote Post

Chris
post Apr 11 2006, 09:35 AM
Post #4

Rogue

Simpatica povestea... chiar simpatic Malkavianu... N-am pus si celelalte clanuri pt ca nu stiu caracteristicile raselor, am auzit de o parte din ei, nu toti, recunosc dar am zis sa dau detalii despre cei la care scriu... cat despre carte... ma chinui sa le gasesc si pe celelalate de la WhiteWolf... daca gaseste cineva, sa puna aici link...
+Quote Post

Rezo The Red Priest
post Apr 11 2006, 10:14 PM
Post #5

Grand Cardinal

Member No.: 1.746

Mai intai nishte stoopid questions: tilturile din primul post sunt carti nu? si a doua: Cain are vreo leg cu Kain?

Interesanta chestia cu clanurile desi mi se pare ca umanizeaza intr-un fel vampirii si asta nu-mi place. Mie imi place cel mai mult Nosferatu ca-s mai puri si mai cool. In rest nu prea au pentru mine chestiile alea stiute despre vampiri. Sunt un pic altfel. Dupa mine sunt un fel de degenerati, nu prea sunt vampiri in sensul cu care m-am obisnuit...poate tre sa-mi schimb ideile. Oricum din cate am inteles eu White Wolf scoate carti cu propriul univers despre vampiri. Interesant.....oare se gas si la noi?
+Quote Post

Trickster
post Apr 11 2006, 11:19 PM
Post #6

communication impaired
Group Icon

Mie vampirii White Wolf mi se par cei mai reusiti tocmai din cauza structurarii in clanuri. Au reunit intr-un mod elegant vampirii aia din filmele alb/negru (Nosferatu :P) cu cei in stilul Anne Rice sau Bram Stoker. Daca-s toti clonati unii dupa altii nu-i distractiv, asa au trasaturi care-i diferentiaza, au lupte interne, filozofii contradictorii, nu-s doar niste nemuritori plictisiti care se intampla sa bea sangele oamenilor. Povesti cu vampiri de-a lui Anne Rice devin repetitive, universul White Wolf in schimb e mult mai vast.

White Wolf se ocupa de un pen and paper foarte reusit, ale carui reguli se pot vedea si in jocul Bloodlines, dar si au scos o gramada de carti despre vampiri si werevolves.
+Quote Post

IceJack
post Apr 14 2006, 07:32 PM
Post #7

Palora, inactivist de partid

Member No.: 563

QUOTE(Rezo The Red Priest @ Apr 12 2006, 06:14 AM)
si a doua: Cain are vreo leg cu Kain?

Daca te referi la Kain din Blood Omen (asa ii zicea nu?) in afara de faptul ca amandoi sunt vampiri nu prea are.

Cain (ce stiu din jocurile Vampire) e primul vampir (fratele lui Abel) care dupa ce isi omoara fratele e blestemat de D-zeu sa mearga pe Pamant o eternitate hranindu-se numai cu sangele altor oameni , tot el o omoara pe Lilith printre altele(prima femeie, Eva ar fii fost a 2-a) infinteaza primul oras al omenirii isi face 12 urmasi(transforma 12 oameni in vampiri) parca (care la randul lor fac altii vampiri) si apoi Cain distruge orasul si ii seaca pe cei 12 urmasii de sange(adica ii omoara) si dispare din istorie numai zvonuri despre el aparand din cand in cand.

Si daca tin bine Antediluvieni sunt urmasii celor 12,cei care teoretic ar fii infintat clanurile si despre care se spune ca la sfarsitul lumii se vor ridica din pamant si ii vor seca pe toti urmasii lor(sau cam asa ceva...corectati-ma daca gresesc).

Oricum si mie imi plac mai mult vampiri White Wolf mai ales daca ii compari cu alternativele

P.S. Eu am iesit Tremere
+Quote Post

Trickster
post Apr 14 2006, 08:15 PM
Post #8

communication impaired
Group Icon

Eu stiam ca vampirii aia primii is antediluvienii, dar cred ca tu ai dreptate, eu nu mai tin minte asa de bine... de fapt mai mult ca sigur ai tu dreptate. Apropo, tare de tot faza din Vampire the Masquerade: Bloodlines cu Cain, pun spoiler ca poate unii nu vreau sa stie :P :
Taximetristul era Cain, dovezi is destule - inclusiv folderul cu sunetele lui se numea Cain :D
+Quote Post

IceJack
post Apr 14 2006, 10:22 PM
Post #9

Palora, inactivist de partid

Member No.: 563

Sunt aproape sigur ca pe primii i-a supt Cain(deci nu au cum sa se trezeasca)...nu stiu daca erau 12 sau mai putini.
Mda si eu banuiam ca el e Cain dar nu m-am uitat prin foldere,oricum daca face altcineva vreo continuare o sa il faca cum vor
<_<

(o sa le zic varcolaci la warewolfs desi in engleza varcolac inseamna warlock)

O alta lume cu vampiri si varcolaci ar fii cea din Underworld dar nu e la fel de bine facuta ca cea de la White Wolf

Pe scurt Corvinus(nu-i stiu primul nume) devine nemuritor cumva si are doi fii(mai speciali...mai are si cativa banali mai tarziu), Marcus care e muscat de un liliac si devine primul vampir si Wiliam(parca) care e muscat de un lup si devine primul varcolac(care e mereu varcolac si nu se poate transforma in om).
Wiliam in schimb inebuneste si omoara in stanga si in dreapta transformandu-si victimele si pentru ca Corvinus tatal nu face nimic Marcus il transforma pe Lucius(care era ceva domnitor/voievod pe undeva prin coltu nostru de lume) si pe toata armata lui in vampiri ca sa il poata oprii pe Wiliam pe care il prind si il inchid pe vecii in o fortareata desi Lucius vroia sa il omoare dar nu poate de frica unei legende cum ca daca moare Marcus mor toti vampiri iar daca moare Wiliam mor toti varcolaci deci Lucius ramane fara sclavi.
Si mai tarziu ca sa nu fie probleme,sa nu se plictiseasca sau pt alt motiv mai aiurea fiecare din cei 3 primii vampiri (Marcus, Lucius si inca o tipa) domnesc pe rand peste ceilalti vampiri. (In timp ce unu domneste ceilalti doi dorm).
Intre timp Lucius isi omoara fiica pt ca se indragosteste de un varcolac sclav care evadeaza si formeaza o armata de varcolaci si se bat cu o armata de vampiri intr-un castel din care un singur vampir se intoarce viu cu o bucata de piele tatuata ca dovada ca varcolacul e mort...(si nu e si etc...mai departe vedetii filemele)

Mie unul mi se pare cam aiurea,dar merita mentionata
+Quote Post

Trickster
post Apr 15 2006, 03:30 AM
Post #10

communication impaired
Group Icon

Continuare daca o sa fie sigur nu o sa fie facuta de baietii de la Troika (pacat, eu le eram mare fan) pentru ca au falimentat. Sper si eu ca nu moare universul Vampire pe PC-uri, pentru ca m-am atasat si eu de cateva personaje si de lumea jocului.

Cat despre Underworld, daca nu era Kate Beckinsale imbracata in piele cred ca ma plictiseam de moarte :P. E fainuta povestea dar oricum ai privi-o inferioara celor scoase de White Wolf sau chiar Anne Rice. Apropo, cine a vazut Nightwatch sau continuarea Daywatch (pe care n-am vazut-o nici eu) de la vecinii nostri rusi - nightwatch a fost interesant, macar de curiozitate merita vazut si is curios cum e daywatch
+Quote Post

Chris
post Apr 15 2006, 09:21 PM
Post #11

Rogue

ideea mea la topicul asta e sa purtam o discutie asupra fenomenului Vampiri si Werewolves, nu de firme care promoveaza, aia a fost doar o chestie ca sa aveti idee despre ce e vorba... pt cei ce nu stiu... asa ca fiti mai GORE si mai lasatio cu "politica"... :D
+Quote Post

Majin
post Apr 15 2006, 10:12 PM
Post #12

<< ι­”η₯ž Senpai >>

Member No.: 28

Mai..eu unul am trait mult timp in ignoranta.Pt mine un vampir era egal cu nenea Dracula.Si ce intelegeam eu prin asta ? Un Ventrue atunci cand isi ademeneste "prada" si un Nosferatu atunci cand se hraneste .Dar mi-a mai venit si mie mintea la loc odata cu varsta , iar partea dark a genului fantasy a inceput sa ma atraga.Nu pt ca ar fi fost cool sau mia stiu e ce fel de tampenii.Ci pt ca mereu a existat oparte din mine care a tanjit la acest intuneric. Ochii mi-au fost deschisi in cele din urma de cartile lui Anne Raice.Iar singurul joc care m-a informat a fost VtM:BloodLines.Restu nu mi s-au parut .."educative" .
p.s.: underworld 1 e slab..underworld 2 e o varza! Eu am adormit la U2 de vreo 3 ori !
p.s.2: o sa revin mai tarziu cu o postare mai "stufoasa"!
ja ne !
+Quote Post

Rezo The Red Priest
post Apr 16 2006, 09:31 PM
Post #13

Grand Cardinal

Member No.: 1.746

Da era vorba de Kain....pers meu de suflet...dar deviez. Se poate face undeva un test sa vad si eu de ce grupare apartin? si ink ceva: are cineva cumva un torrent ptr VtM? Intreb si eu asa in vant :D

P.S. @ Chris: tipa din ava e Integra sau eu e obsedat?
+Quote Post

Majin
post Apr 16 2006, 10:46 PM
Post #14

<< ι­”η₯ž Senpai >>

+Quote Post

Chris
post Apr 17 2006, 07:37 PM
Post #15

Rogue

Da, e integra si celalalt e alucard... vampires everywhere, wright ?

So... vrreti sa deveniti vampiri, daca da, de ce ? Eu unu ca sa folosesc awe (IMG:http://i50.photobucket.com/albums/f305/BloodGem/Smillies/evil.gif) si sa sug sangele la virgin chiks :twisted: voi ?

Majin -> sati pastrezi calmu, da ?

Rezo -> testul il faci in joc... la inceput... parca il vazusem pe torrentbits.ro
+Quote Post

Majin
post Apr 17 2006, 08:12 PM
Post #16

<< ι­”η₯ž Senpai >>

spam : Chriss...i'm cool, i'm cool ! : spam
+Quote Post

Trickster
post Apr 17 2006, 08:28 PM
Post #17

communication impaired
Group Icon

Eu unul n-as tine neaparat sa devin vampir, exceptand nemurirea dezavantajele is multe. De la libertatea limitata pana la nevoile stupide nu prea are ce sa te atraga. Nici macar sexul nu-ti mai place :D, ca doar noa, preferi sa bei... eu unul ma simt mai atras de ideea de lup atipic, werewolf. Sa simti parfumul noptii sub clar de luna, adrenalina cand mirosi prada, libertatea lipsei de constiinta, a instinctului. Sa nu depinzi de legaturi de sange, sa nu cunosti decat propria vointa. Mie lupul solitar mi se pare un simbol al unei libertati primordiale, al acelui ceva pierdut ca si om modern... ah, I'm already there, ciugulesc din gatul unui vampir :P
+Quote Post

Lumpy
post Apr 18 2006, 02:26 AM
Post #18

High Class Member

Member No.: 5

La Bloodlines am facut testul de 3 ori si de fiecare data am iesit Bruhaj... hmm wonder why? Pentru mine la inceput mitul vampirului nu a fost prea seminficativ... asta pana cand am inceput sa joc Legacy of Kain (si ii multumesc lui Scorpio ca mi-a imprumutat acum cativa ani Soul Reaver 1). Si dupa aia am "luat in primire" si restul seriei. Dupa care a fost Bloodlines care creaza o peveste foarte complexa (cel putin daca stii cum sa joci).

Ca o mica completare
antedeluvienii erau a 3 - a generatie de vampiri. Si daca nu deschidea-i sarcofagul il vedeai pe Cain stand langa Jack si era o aura neagra care il incojura pe Cain

Dar revenind la topic clanul Bruhaj m-a atras poate din cauza simplitatii lor. Intotdeauna impotriva sistemului, cu idei foarte bune. Ideile pot fi schimbate foarte usor... dar doctrina nu. Si asta ma aduce la o alta idee... am citit undeva ca Lucifer (nume ce inseamna "purtatorul luminii") a fost primul rebel fara cauza. Ma gandesc ca antedeluvianul care a format clanul Brujah a fost al doilea.

Cat despre varcolaci nu pot spune prea multe. Imi place conceptul, pentru ca face intr-un fel apel la natura ferala al omului. Chiar daca spunem ca suntem civilizati vom avea intotdeauna instinctul de autoconservare. Si odata pe luna aceasta natura preia controlul. Transformarea intr-un varcolac poate fi vazuta ca un fel de "leting of some steam", o purificare a sufletului si a mintii. Adevarul ca exista victime... dar ne putem imagina nu? Odata pe luna mergem in pustietate si ne purificam mintea si sufletul. Acuma ma gandesc ca ar trebui sa existe si clanuri intre varcolaci. Ei ar trebui sa fie adusi oleaca mai aproape de vampiri ca prea au pus monopol pe lumea noptii (si uite cum totusi am spus destul de multe despre varcolaci).
+Quote Post

Chris
post Apr 18 2006, 08:33 AM
Post #19

Rogue

Trickester -> pe mine imortalitatea vampirului ma deranjeaza cel mai tare... iar restul nu. Adica ce, acum nu esti la fel de ingradit dar din alte puncte de vedere ? Pai as cam da tot ce am acum ca sa pot sa omor oameni sau alti vampiri sau alte creaturi iar sexul e mai tare decat in human form ;).

Lumpy -> Doar asa ca sa stii si tu... feral inseamna felina, de cand e lupul felina ?????

Daca ar fi sa fac o asociatie intre genuri rock si clanuri... ar fi ceva de genu asta :

Brujah = Punkeri
Gangrel si Tremere = Gotheri
Tzimice = Death Metaleri
+Quote Post

CyBeR
post Apr 18 2006, 10:43 AM
Post #20

Sick of this world

Member No.: 35

Chris, despre treaba cu "sexul mai tare"...despre care mitologie vorbesti? Nu stiu despre cea de la White Wolf dar in cea a lui Anne Rice, vampirii sunt cam incapabili sa mai savarseasca asemenea acte. Placerea lor e diferita, vad frumusetea in alte lucruri...

S-au scris atatea despre vampiri si atati autori si-au creat mitul asa cum l-au dorit incat termenul de "vampir" a ajuns un amalgan de intelesuri, singurul lucru sigur despre aceasta fiinta ramanand setea de sange. S-a ajuns in acel punct in care mitul vampiric a ajuns la nivelul miturilor despre zeii antici...cate variante ale zeului fulgerului stim? Cati stapani ai zeilor au fost creati dar esential sunt aceiasi...Odin, Zeus, Jupiter (pardon daca fac vreo confuzie)? Cred ca respesct mai mult nivelul la care a ajuns mitologia vampirica decat subiectul ei.

Nu ma pasioneaza vampirii...pot spune chiar ca nu-mi plac deloc. Imi place ideea de nemurire dar nevoia de a te hrani noapte de noapte, incercarile de ascundere a adevaratei identitati si fuga din fata luminii...nope, vampirul e o creatura ingradita. A fost transformat intr-o fiinta romantica de catre toti cei ce s-au dedicat acestui mit, a fost umanizat prea mult din punctul meu de vedere. Vampirul e un monstru la fel de scarbos ca oricare altul.
"Imbratisarea intunecata"...ah, ce termen frumos pus peste un act de crima.
"Darul intunecat"...asa se spune unui blestem care te forteaza sa cutreieri lumea milenii si sa fii dependent de turma umana?
Vampirul, pentru mine, ca si fiinta e la fel de acoperit de minciuni pe cat si le creaza si singur.

In schimb, ador varcolacii. Imi place onestitatea acestei fiinta, forta primordiala, puterea instinctelor ce domina orice altceva. Varcolacul n-are nevoie de minciuni, n-are nevoie de structuri sociale care sa-l ingradeasca. Da, e limitat de influenta lunii pline asupra sa si de faptul ca-si pierde ratiunea in asemenea momente lasand frau liber instinctelor animalice. Dar usor, usor, mitologia moderna va diminua si acest mic neajuns. Deja a inceput aceasta umanizare si a varcolacului (folosesc termenul romanesc...ma doare in cot ce inseamna in engleza, noi suntem in Romania).
Cred ca multi de pe aici ati vazut "Un varcolac american la Paris", cel mai bun film despre aceasta specie in opinia mea...primele hinturi de ratiune umana ce ramane in corpul transformat.
Apoi "Underworld" cu transformarea la voie...vampirul nu mai este ucis de razele soarelui daca e destul de puternic (Anne Rice) iar varcolacul nu mai e limitat de lumina lunii. Happy fuckin day...monstrii devin din ce in ce mai puternici, mai umani.

Dar ne place...suntem vrajiti de aceste puteri. Chiar daca esential, ambele fiinte sunt doar niste monstri ucigasi, aproape le veneram. Ne place o crima facuta frumos, miselesc aproape...furisarea prin umbre, in tacerea deplina a noptii pana langa victima, privirea in ochii ei si felul in care cade in bratele atacatorului, incapabila sa reziste vointei acestuia desi deplin constienta de pericolul ce o pandeste....sau alergarea printre frunzisul umed al padurii in racoarea noptii, incet apropiindu-se de un satuc linistit ce abia acum se lasa cuprins de mrejele somnului, baia de sange ce urmeaza in timp ce fiinta intunericul zdrobeste trupuri in dreapta si-n stanga, lipsit de mila si constiinta? Nu astea sunt lucrurile ce ne plac atat de mult, la care se rezuma in cele din urma toate povestile despre asemenea fiinte? Ne place omorul si nu exista doua creaturi mai pricepute la asta decat vampirul si varcolacul.

Ah, unul dintre cele mai lungi si lipsite de sens posturi pe care le-am facut in ultimele luni.

P.s > feral se refera la o pisica sau un alt animal ce traieste in salbaticie dar care a fost initial domestic (extras din dictionarul Macmillan).
+Quote Post

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Anime in Romania
Muza-chan.net
Anime-Club Circle
Diclonius Subs

Termeni si conditii de utilizare
Hosting provided by Forbin

Lo-Fi Version Time is now: 16th April 2024 - 06:35 AM
| Home | Help | Search | Members | Calendar |