Chat


Coyotee: [23:59] cel mai probabil boti
spyderverr: [02:43] cauta lumea ceva prin post-urile vechi sau doar sta lumea online pe prima pagina? )
spyderverr: [02:42] Total online: 288
spyderverr: [02:42] cica:
dmf: [05:30] blast from the past
MC Hammer:
desu
Silver.C: [21:49] desu
Urfe: [11:59] Ziua buna
MC Hammer:
desu
Ranma-kun: [17:44] Desu
Arhiva

Reclama

Welcome Guest ( Log In | Register )


MaNGAshop.ro

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Star Wars, May The Force Be With You :D


Ranma-kun
post Aug 25 2006, 02:12 PM
Post #1


Hagane no Hakase
Group Icon

Group: Root Admin
Posts: 2.379
Joined: --
From: Berlin
Member No.: 4
Points: 9.177
Gender:



Kommon people, nici un topic despre Star Wars, sunt sigur ca sunt destui Jedi amatori printre noi.

Cred ca eram pe clasa a 2-a cand am vazut triologia originala de prima data pe Pro7. Star Wars este mama sci-fi-ului, filmele care au popularizat fenomenul. Cred ca fara ele lumea de astazi ar fi diferita .(probabil n-ar mai fi atati americani cu probleme psihice care cred ca-au fost rapiti de extratereshtrii)

A 2-a triologie mi se pare cu mult inferioara, de fapt o detest, n-am fost in stare sa ma uit la nici un film din cele noi pana la sfarshit... pur si simplu ma plictiseshte, prefer sa citesc cartile care continua triologia originala (majoritar in timpul cursurilor :D ).

Cred ca Star Wars se inspira puternic din cultura Orientala si mai ales cea japoneza, parca toata povestea cu "Jedi" (care probabil vine de la samurai) "light sabers" and "the force" e un fel de Neo-Samurai & Ninja mutation VS Karate corssed with Shaolin Kung Fu. Nu vi s-a parut niciodata ca Yoda seamana cu Mister Miyagi (insa probabil cel din urma se inspira de la Yoda) :lol:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Tezeu
post Aug 28 2006, 08:49 AM
Post #2


Jedi Cleric (ManBearPig Rase)
***

Group: Members+
Posts: 256
Joined: 20-April 06
From: Bucuresti