Chat


Coyotee: [23:59] cel mai probabil boti
spyderverr: [02:43] cauta lumea ceva prin post-urile vechi sau doar sta lumea online pe prima pagina? )
spyderverr: [02:42] Total online: 288
spyderverr: [02:42] cica:
dmf: [05:30] blast from the past
MC Hammer:
desu
Silver.C: [21:49] desu
Urfe: [11:59] Ziua buna
MC Hammer:
desu
Ranma-kun: [17:44] Desu
Arhiva

Reclama

Welcome Guest ( Log In | Register )


bakemonotoyz.ro

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Hi There, membru nou


bluhelios
post Nov 3 2007, 05:52 PM
Post #1


The Daydreamer
***

Group: Members+
Posts: 150
Joined: 3-November 07
From: Baia Mare\Cluj-Napoca
Member No.: 5.485
Points: 1.202
Gender:



Buna, ma numesc Alin, sunt din Baia Mare. Sunt student in Cluj in anul 2. Am inceput sa urmaresc anime pe RTL II ca mai apoi, acum 3 ani, sa ma bucur de avantajele pe care le ofera internetul :P.
Seriile mele preferate sunt Chobits, Honey and Clover, Saikano, Air, Full Metal Alchemist. Despre site nu pot sa spun inca mai nimic,dar din ce am vazut pana acum, nu cred ca voi fi dezamagit :).
Poate ca ar trebui sa mai spun cate ceva despre mine. Imi place natura, cerul albastru imaculat, cartile lui Haruki Murakami, sahul(desi nu am mai jucat de ceva vreme), ceaiul.A si sa nu uit: RPG-urile.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

ady
post Nov 3 2007, 09:32 PM
Post #2


Incepator
**

Group: Members+
Posts: 36
Joined: 21-October 07
Member No.: 5.396
Points: 95
Gender:



pai bun venit, iti urez distractie placuta,happy posting si sper sa'ti faci cat mai multi prieteni

P.S te asigur ca nu vei fi dezamagit de site ;)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

sailorcorvus
post Nov 3 2007, 09:44 PM
Post #3


Class Member
****

Group: Members+
Posts: 436
Joined: 25-November 06
From: Cluj-Napoca
Member No.: 3.338
Points: 716
Gender:



Bine ai venit Alin , sper sa te distrezi de minune aici .